មគ្គទេសក៍

March 7, 2023

របៀបដែលគណិតវិទ្យាប៉ះពាល់ដល់លទ្ធផលល្បែងនៅកាស៊ីណូថ្មី។

Vannak Siv
WriterVannak SivWriter
ResearcherSamuel AdeoyeResearcher

ការ​លេង​ល្បែង​ស៊ីសង​ជា​ល្បែង​កម្សាន្ត​ពី​បុរាណ​ដែល​មាន​រាប់​សតវត្សរ៍​មក​ហើយ។ ប៉ុន្តែយូរៗទៅ ល្បែងស៊ីសងបានក្លាយទៅជាអាជីពមួយសម្រាប់អ្នកលេងមួយចំនួន។ ទោះបីជាអ្នកលេងកាស៊ីណូទំនើបអាចសុំឱ្យខុសគ្នាក៏ដោយ លទ្ធផលនៃល្បែងស៊ីសងត្រូវបានផ្សារភ្ជាប់ជាមួយនឹងសំណាងជាយូរមកហើយ។ ហ្គេមដូចជា Poker, Blackjack, Roulette, និងសូម្បីតែ Slots ទាមទារការយល់ដឹងយ៉ាងស៊ីជម្រៅអំពីគណិតវិទ្យានៃល្បែង។ ដូច្នេះ ការបង្ហោះប្លក់នេះនឹងស្វែងយល់អំពីគណិតវិទ្យានៅពីក្រោយការលេងល្បែងស៊ីសង និងរបៀបដែលវាប៉ះពាល់ដល់ការលេងហ្គេមទាំងមូល។ 

របៀបដែលគណិតវិទ្យាប៉ះពាល់ដល់លទ្ធផលល្បែងនៅកាស៊ីណូថ្មី។

ការយល់ដឹងអំពីប្រូបាប៊ីលីតេ និងហាងឆេងក្នុងល្បែង

ទិដ្ឋភាពដ៏សំខាន់បំផុតមួយនៃល្បែងគឺការយល់ដឹងអំពីប្រូបាប៊ីលីតេ និងឱកាសនៃលទ្ធផល។ ប្រូបាប៊ីលីតេគឺជាលទ្ធភាពដែលលទ្ធផលល្បែងជាក់លាក់មួយនឹងកើតឡើង។ ជាធម្មតាវាត្រូវបានបញ្ជាក់ជាភាគរយ ជាមួយនឹង 100% អត្ថន័យជាក់លាក់ និង 0% មានន័យថាមិនអាចទៅរួច។ ម្យ៉ាងវិញទៀត ហាងឆេងត្រូវបានបង្ហាញជាសមាមាត្រ។

ឧទាហរណ៍ ប្រសិនបើកាក់ត្រឡប់មានឱកាសពាក់កណ្តាលនៃការចុះចត ប្រូបាប៊ីលីតេគឺ 50% ។ នេះមានន័យថា ហាងឆេង ឬ EV (តម្លៃរំពឹងទុក) នៃក្បាលចុះចតកាក់គឺ 1:1។ នេះ​គេ​ហៅ​ថា​ការ​បង់​ប្រាក់​សូម្បី​តែ​មួយ​នៅ​ឯ កាស៊ីណូអនឡាញថ្មីល្អបំផុតដែលជាកន្លែងដែលការភ្នាល់ $1 នឹងត្រឡប់មកវិញនូវចំនួនទឹកប្រាក់ស្រដៀងគ្នា។ ចំណាំថាហាងឆេងនៃកន្ទុយនៃការចុះចតកាក់គឺ 1: 1 ផងដែរ។

ពិចារណាលើការភ្នាល់កាស៊ីណូដូចជាក្រហម/ខ្មៅ និងសេស/គូ នៅក្នុងរ៉ូឡែតអនឡាញ.

  • ប្រូបាប៊ីលីតេនៃបាល់រ៉ូឡែតដែលឈប់នៅលើលេខក្រហម/ខ្មៅ ឬសេស/គូ នៅលើកង់អ៊ឺរ៉ុបគឺ 48.60% និង 47.40% នៅលើកំណែអាមេរិច។ 
  • ភាពខុសគ្នាបន្តិចបន្តួចនេះគឺដោយសារតែ 00 ហោប៉ៅបន្ថែមនៅក្នុងកង់របស់អាមេរិក។ តាមវិធីណាក៏ដោយ ការភ្នាល់ទាំងនេះបង់នៅ 1: 1 លើកង់ទាំងពីរ។ 
  • ប្រូបាប៊ីលីតេនៃការវាយលេខជាក់លាក់នៅលើកង់អ៊ឺរ៉ុប និងអាមេរិកគឺទាបណាស់គឺ 2.70% និង 2.60% រៀងគ្នា។

គណិតវិទ្យានៅពីក្រោយគែមផ្ទះ

គែមផ្ទះគឺជាអំពើអាក្រក់ចាំបាច់ដែលអ្នកលេងត្រូវតែរស់នៅជាមួយ លេងរន្ធហ្គេមតុ ឬហ្គេមកាស៊ីណូបន្តផ្ទាល់។ ជាធម្មតាវាត្រូវបានបង្ហាញជាភាគរយ និងតំណាងឱ្យការកាត់ដែលកាស៊ីណូនឹងយកពីការភ្នាល់របស់អ្នកលេងទាំងអស់។ នៅក្នុងម៉ាស៊ីនរន្ធដោត គែមផ្ទះត្រូវបានគណនាដោយដកលេខ RTP (ត្រឡប់ទៅអ្នកលេង) ពី 100% ។ នោះជាមេរៀនគណិតវិទ្យាដ៏សាមញ្ញមួយនៅទីនោះ!

ឥឡូវពិចារណាចំណុចនេះ៖ គែមផ្ទះនៃហ្គេមរ៉ូឡែតអ៊ឺរ៉ុបគឺ 2.70% ធៀបនឹង 5.26% នៅក្នុងហ្គេមអាមេរិក។ ដូចដែលបានរំពឹងទុក កំណែអាមេរិចមានអត្រាខ្ពស់ជាងនេះដោយសារតែ 00 ហោប៉ៅបន្ថែម។ នេះមានន័យថាឱកាសនៃអ្នកលេងទាយលេខត្រឹមត្រូវគឺ 1 ក្នុងចំណោម 37 នៅក្នុងហ្គេមអ៊ឺរ៉ុប និង 1 ក្នុងចំណោម 38 នៅក្នុងកំណែអាមេរិក។ 

កុំឈប់នៅទីនោះ! ប្រើគែមផ្ទះដើម្បីគណនាការខាតបង់ជាមធ្យមក្នុងមួយម៉ោង។ 

  • សន្មតថាអ្នកលេងល្បែងកំពុងលេង 500 ជុំនៅលើកង់ទាំងពីរក្នុងតម្លៃ 10 ដុល្លារក្នុងមួយជុំ។ នេះមានន័យថាការខាតបង់ជាមធ្យមក្នុងមួយម៉ោងសម្រាប់រ៉ូឡែតអ៊ឺរ៉ុបគឺ 135 ដុល្លារ (2.70% x 500 ជុំ x 10 ដុល្លារ)។ 
  • នៅក្នុងកំណែអាមេរិច ការខាតបង់ដែលរំពឹងទុកក្នុងមួយម៉ោងគឺ 263 ដុល្លារ។

អ្នកលេងអាចប្រើគណិតវិទ្យានេះដើម្បីបង្កើតថវិកាលេងល្បែងដ៏ល្អ។ 

កាតយុទ្ធសាស្រ្ត Blackjack និង Poker

មិនមានកន្លែងណាដែលល្អជាងក្នុងការពន្យល់អំពីគោលគំនិតនៃគណិតវិទ្យាលេងល្បែងជាងនៅលើតុល្បែងបៀរ ឬ Blackjack នោះទេ។ ទោះបីជា ហ្គេមកាស៊ីណូអនឡាញទាំងនេះ អាចជាការបំភិតបំភ័យដំបូង ពួកគេត្រូវបានចាត់ទុកថាល្អបំផុត។ អ្នកលេងអាចប្រើយុទ្ធសាស្រ្តគិតយ៉ាងល្អ ដើម្បីកាត់បន្ថយគែមផ្ទះទៅអត្រាអំណោយផល។ គែមផ្ទះក៏អាចជាតម្លៃអវិជ្ជមាននៅក្នុង Double Bonus Poker និង Double Double Bonus Poker។ 

នៅក្នុង blackjack អ្នកលេងអាចអនុវត្តគណិតវិទ្យាក្នុងស្ថានភាពដូចជាការបំបែកដៃមួយជាមួយនឹងសន្លឹកអាត់ពីរដើម្បីឱ្យមានដៃចាប់ផ្តើមខ្លាំងពីរ។ អ្នកលេង Blackjack ក៏អាចធ្លាក់ចុះទ្វេដងផងដែរ ប្រសិនបើពួកគេមាន 9 រឹង ហើយសន្លឹកបៀរមុខរបស់ croupier គឺ 2-6 ។ ជាការពិតណាស់ ការឈរលើអ្វី 17 និងខ្ពស់ជាងនេះគឺគ្មានគំនិតទេ ប្រសិនបើអ្នកចែកបៀមានប័ណ្ណតម្លៃ 10 ។ 

ដូចជា blackjack, Poker ក៏មានការសម្រេចចិត្តជាច្រើនដែលពាក់ព័ន្ធនឹងគណិតវិទ្យាសុទ្ធ. ស្រមៃថាទទួលបាន 2-7 offsuit ចាប់ផ្តើមដៃនៅ Texas Hold 'em ។ ការរួមបញ្ចូលគ្នានេះមានន័យថា អ្នកលេងទំនងជាមិនសូវបង្កើតដៃខ្លាំងទេ បើទោះបីជាពួកគេប៉ះគ្នាជាមួយនឹង 2s ឬ 7s ក៏ដោយ។ ការបត់គឺជាការសម្រេចចិត្តឡូជីខល និងគណិតវិទ្យាដ៏ល្អបំផុតក្នុងស្ថានភាពបែបនេះ។ មានលក្ខខណ្ឌបែបនេះរាប់រយនៅក្នុងល្បែងបៀ។ 

ការរុករកប្រព័ន្ធភ្នាល់ដែលសាកសមសម្រាប់ការលេងកាស៊ីណូថ្មី។

ស្ថានភាពមួយទៀតដែលគណិតវិទ្យាចូលមកក្នុងល្បែងគឺជាមួយនឹងប្រព័ន្ធភ្នាល់។ អ្នកលេងអាចប្រើប្រព័ន្ធភ្នាល់ផ្សេងៗដើម្បីកំណត់ការខាតបង់របស់ពួកគេនៅកាស៊ីណូ។ ឧទាហរណ៍ដ៏ពេញនិយមមួយគឺប្រព័ន្ធ Martingale ដែលត្រូវបានប្រើប្រាស់ដោយអ្នកលេងជាច្រើននៅក្នុង blackjack និង roulette ។ ប្រព័ន្ធនេះណែនាំអ្នកភ្នាល់ឱ្យភ្នាល់ពីរដងរបស់ពួកគេបន្ទាប់ពីចាញ់ដើម្បីសងការបាត់បង់វិញជាមួយនឹងការឈ្នះតែមួយ។ 

ខណៈពេលដែលប្រព័ន្ធនេះអាចទទួលបានផលចំណេញក្នុងរយៈពេលខ្លី វាមិនត្រូវបានណែនាំទេក្នុងរយៈពេលយូរព្រោះវាបង្កើនឱកាសនៃការកាត់បន្ថយថវិកា។ ប្រសិនបើអ្នកលេងចាញ់ច្រើនដងជាប់ៗគ្នា ពួកគេនឹងឈ្នះ និងសងការបាត់បង់របស់ពួកគេឡើងវិញ។ ប៉ុន្តែ​ឱកាស​ចាញ់​ច្រើន​ដង​គឺ​ខ្ពស់​ជាង​ឱកាស​ឈ្នះ​ដោយ​សារ​តែ​មាត់​ផ្ទះ។ ដូច្នេះ ប្រព័ន្ធនេះត្រូវបានណែនាំជាចម្បងក្នុងការភ្នាល់ប្រាក់គូ។ 

ប្រព័ន្ធ Fibonacci គឺជាយុទ្ធសាស្ត្រភ្នាល់ដ៏ពេញនិយមមួយផ្សេងទៀតក្នុងចំណោមអ្នកលេងល្បែងជាច្រើន។ ប្រព័ន្ធនេះគឺផ្អែកលើលំដាប់គណិតវិទ្យា Fibonacci ដែលមានលេខ 0-1-1-2-3-5-8-13-21-34-55-89 និងច្រើនទៀត។ គួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍ វាជាប្រព័ន្ធភ្នាល់ដ៏សាមញ្ញមួយ ព្រោះអ្នកភ្នាល់គ្រាន់តែត្រូវការជំនួសលេខជាមួយនឹងប្រាក់ភ្នាល់របស់ពួកគេ។ ចំណាំថាអ្នកលេងផ្លាស់ទីទៅលេខបន្ទាប់បន្ទាប់ពីការចាញ់។ 

ការគ្រប់គ្រងលុយ និងលេងល្បែងនៅកាស៊ីណូថ្មី។

នៅក្នុងការលេងល្បែង អ្នកលេងដែលមិនអនុវត្តការគ្រប់គ្រងលុយបានកំណត់ខ្លួនឯងសម្រាប់ការធ្លាក់យ៉ាងលំបាក ការគ្រប់គ្រងលុយគឺគ្រាន់តែជាសិល្បៈនៃការភ្នាល់ដោយប្រើចំនួនទឹកប្រាក់ដែលអ្នកលេងងាយស្រួលចាញ់។ ដូច្នេះ​បើ​អ្នកលេង​ម្នាក់​មាន​ប្រាក់​ខែ​៣០០០​ដុល្លារ​ក្នុង​មួយ​សប្តាហ៍ ពួកគេ​អាច​ស្រួល​លេង​ល្បែង​ឆ្ងាយ​ពី​៤០០​ដុល្លារ ឬ​៥០០​ដុល្លារ​។ 

ប៉ុន្តែនោះមិនមែនជាគណិតវិទ្យាតែមួយគត់ក្នុងការគ្រប់គ្រងលុយលេងល្បែងនោះទេ។ ប្រសិនបើអ្នកលេងមាន 500 ដុល្លារដើម្បីលេងល្បែងនៅចុងសប្តាហ៍នេះមានន័យថា 250 ដុល្លារក្នុងមួយថ្ងៃ។ ងាយស្រួលដូចគណិតវិទ្យា អ្នកលេងភាគច្រើនមិនដឹងវាទេ។ បន្ថែមពីលើថវិកាប្រចាំថ្ងៃ អ្នកលេងអាចត្រូវការដែនកំណត់បញ្ឈប់ការបាត់បង់។ នេះអាចជា 50%, 70% និងច្រើនទៀត។ ដូច្នេះ វាប្រហែលជាដល់ពេលដែលត្រូវហៅវាចេញ បន្ទាប់ពីបាត់បង់ 50% នៃឯកតាប្រចាំថ្ងៃ។ 

វាក៏សំខាន់ផងដែរក្នុងការកត់សម្គាល់ថាការគ្រប់គ្រងធនាគារផ្តល់ឱ្យអ្នកលេងនូវមូលដ្ឋានដ៏ល្អឥតខ្ចោះក្នុងការប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធភ្នាល់ដែលពួកគេចូលចិត្ត។ នោះដោយសារតែមិនមានប្រព័ន្ធភ្នាល់ជាក់លាក់ណាមួយកាត់បន្ថយគែមផ្ទះសូម្បីតែមួយភាគរយ។ ដូច្នេះ សូមប្រើពួកវាជាផែនការគ្រប់គ្រងធនាគារដែលមានលក្ខណៈទូលំទូលាយជាងមុន។ 

តើគណិតវិទ្យាពិតជាសំខាន់ក្នុងការលេងល្បែងមែនទេ?

អត្ថបទ​នេះ​បាន​ពិភាក្សា​អំពី​ស្ថានភាព​ដែល​អាច​កើត​មាន​មួយ​ចំនួន​ដែល​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ការ​លេង​ល្បែង​គណិត​វិទ្យា។ ប៉ុន្តែតើគណិតវិទ្យាពិតជាមានសារៈសំខាន់ចំពោះអ្នកលេងល្បែងភាគច្រើននៅកាស៊ីណូអនឡាញថ្មីមែនទេ? រឿងនេះគឺថាអ្នកលេងភាគច្រើនមិនខ្វល់ពីរបៀបដែលគណិតវិទ្យាដំណើរការនៅក្នុងល្បែងនោះទេ។ ពួក​គេ​នឹង​បញ្ឈប់​ការ​លេង​ហ្គេម ហើយ​មាន​ការ​កម្សាន្ត​ច្រើន​តាម​ដែល​អាច​ធ្វើ​ទៅ​បាន។ យ៉ាងណាមិញ អ្នកលេងមិនត្រូវការគណិតវិទ្យាដើម្បីកេះទេ។ Jackpot Mega Moolah រឿងព្រេងនិទានដោយ Microgaming.

ប៉ុន្តែសម្រាប់អ្នកលេងល្បែងបៀរ និង blackjack គណិតវិទ្យាគឺជាផ្នែកសំខាន់មួយនៃហ្គេម ប្រសិនបើពួកគេចង់ឈ្នះញឹកញាប់ជាងនេះ។ សូមចងចាំថាវាគ្រាន់តែជាការគណនាដ៏ឆ្លាតវៃប៉ុណ្ណោះដែលអ្នកលេងទាំងនេះអាចកាត់បន្ថយគែមផ្ទះ និងបង្កើនតម្លៃដែលរំពឹងទុករបស់ពួកគេ។ គណិតវិទ្យាក៏នឹងមានប្រយោជន៍ផងដែរនៅពេលលេងហ្គេមជាមួយនឹងការភ្នាល់ជាច្រើនដូចជា craps និងរ៉ូឡែត។ 

សរុបមក ការគិតអំពីហាងឆេង និងប្រូបាប៊ីលីតេនៃការលេងល្បែង ធ្វើឱ្យយល់បានច្រើន។ វិធីនេះ អ្នកលេងអាចរៀនពីយុទ្ធសាស្រ្តបៀរវីដេអូ និង Blackjack ដ៏ល្អបំផុត ឬម៉ាស៊ីនរន្ធដោតជាមួយនឹងហាងឆេងដ៏ល្អបំផុត។ ប៉ុន្តែវាតែងតែជាសំណាងជាងគណិតវិទ្យា។

About the author
Vannak Siv
Vannak Siv
About

វណ្ណក្រចាបន្ទូលមកពីកាមពត ហើយរស់នៅភ្នំពេញ។ គាត់ជាអ្នកមានភាពចូលចិត្តក្នុងការលេងហ្គេម និងបកប្រែភាសា។ គាត់ធ្វើការបកប្រែកម្មវិធីហ្គេមនៅកម្ពុជា និងបង្កើតការទាក់ទាញជាមួយគេហទំព័រប្រាណការណ៍។

Send email
More posts by Vannak Siv
undefined is not available in your country. Please try:

ព័ត៌មានថ្មីបំផុត

ចូលទៅក្នុងពិភពដ៏ចម្លែកនៃហ្គេមស្លត "Fugly Pets" ដោយ Stakelogic
2024-04-23

ចូលទៅក្នុងពិភពដ៏ចម្លែកនៃហ្គេមស្លត "Fugly Pets" ដោយ Stakelogic

ព័ត៌មាន